سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط اخذ ویزای کشور استرالیا

 

شرایط ویزای استرالیا

برای اطلاع از شرایط ویزای استرالیا در اینجا 6 مورد از ویزا های اصلی را به شما معرفی می کنیم تا متناسب با شرایط خودتان یکی را برگزینید و جزئیات آن را دنبال کنید. اگر ویزای مورد نظر شما در این موارد ذکر شده نبود با مشاوران ما تماس بگیرید و شرایط خود را توضیح دهید تا بهترین راهکار را برای شما برگزینیم.

استرالیا از آن دسته کشور هایی است که از سطح بسیار بالای اقتصادی برخوردار است که به وضوح می توان پیشرفت روز به روز این کشور را دید. با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و اقتصادی موجود در استرالیا ، این کشور مورد توجه بسیاری از مهاجران در سطح دنیا قرار گرفته است بطوری که جالب است بدانید که از جمعیت 23 میلیونی استرالیا تقریباً نیمی از آن ها حدود ( 47%) یا خارج از کشور متولد شده اند یا یکی از والدینشان خارجی است!!

شرایط ویزای استرالیا

طبیعتا شرایط ویزای استرالیا برای انواع ویزاها متفاوت است. دولت این کشور حدود 100 مدل ویزا برای کسب اقامت استرالیا ارائه کرده است که هردام بسته به شرایط متقاضی و مدارک او تنظیم شده اند. افراد با اهداف مختلف از جمله کار ، ادامه تحصیل ، سرمایه گذاری ، گردش و … به گرفتن ویزای استرالیا اقدام می کنند و شرایط ویزای استرالیا برای هرکدام متفاوت است. در اینجا پر طرفدار ترین ویزا ها را معرفی کردیم تا شما پلن خود را برای شروع حرکت در مسیرمهاجرت به استرالیا پیدا کنید.

شرایط محبوب ترین ویزا ها

شرایط ویزای استرالیا برای محبوب ترین ها بصورت خلاصه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر نوع از ویزا ها ادامه آن مطلب را دنبال کنید.

ویزای توریستی و گردشگری

 
معرفی شهرهای استرالیا معرفی شهر سیدنی

شرایط ویزای استرالیا برای گردشگری و یک سفر کوتاه به این کشور چگونه است؟ و من از چه راه هایی برای دریافت این ویزا می توانم اقدام کنم؟

ویزای توریستی و گردشگری مخصوص کسانی است که قصدشان از سفر به استرالیا تفریح است. این افراد می توانند برای مدت 3 ماه بصورت موقت در کشور استرالیا اقامت داشته باشند و به تفریح و گردش یا دیدن آشنایان و خانواده خود در کشور استرالیا بپردازند. شرایط ویزای استرالیا برای توریست ها هم شامل 6 زیر گروه است که می توانید جزئیات آن را در صفحه مربوطه مطالعه کنید.

ادامه مطلب

 

ویزای کار کشور استرالیا

 
ویزا کار استرالیا

بنده دارای مهارت شغلی و تخصص در زمینه هایی برای کار در کشور استرالیا هستم. شرایط اخذ ویزای استرالیا از طریق تخصص چگونه است؟

یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص است. کشور استرالیا به دلیل کمبود نیروی متخصص در خود نیاز به نیرو های دارای مهارت از از کشور های دیگر دارد و از آن جایی اقتصاد این کشور بسیار پر رونق و قابل توجه است، ویزا کار استرالیا یکی از پر طرفدار ترین انواع ویزا برای اسن کشور به مار میرود. شما برای مطلع شدن از وضعیت خود برای دریافت این ویزا به فرم ارزیابی را پر کنید اگر حداقل 55 امتیاز از این فرم بدست بیاورید می توانید جهت اخذ ویزا اقدام کنید.

ادامه مطلب

 

انواع ویزای تحصیلی استرالیا

 
ویزای تحصیلی استرالیا

من چگونه می توانم در استرالیا به ادامه تحصیل خود بپردازم ؟ شرایط ویزای تحصیلی استرالیا چگونه است؟ مرا راهنمایی کنید.

این ویزا به 6 زیر گروه شامل ویزای مدارس، ویزای کار آموزی و تحقیقات، ویزای فارق التحصیلی موقت، بخش تحصیل و کارآموزی فنی حرفه ای، مطالعات تحقیقاتی کارشناسی ارشد و ویزای بخش مستقل دوره های فشرده زبان انگلیسی که شرایط ویزای استرالیا برای هر کدام یک را میتوانید در صفحه مربوطه دنبال کنید.

ادامه مطلب

 

معرفی ویزای سرمایه گذاری

 
ویزای دائم سرماویزا سرمایه گذاری استرالیایه گذاری استرالیا

بنده قصد سرمایه گذاری در کشور استرالیا را دارم. به مشاوره و راهنمایی جهت گرفتن ویزای استرالیا نیاز دارم. چگونه می توانم برای این کار اقدام کنم؟

کشور استرالیا به دلیل دارا بودن اقتصاد پایدار، بازار رقابتی کم ریسک و مطمئن برای سرمایه گذاری و سود دهی بلند مدت، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است شما هم اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید می توانید یکی از 6 نوع زیر گروه ویزای سرمایه گذاری را برای مهاجرت به کشور استرالیا انتخاب کنید همچنین با دریافت این ویزا قادر خواهید بود اقامت خانواده خود را هم جهت مهاجرت به استرالیا دریافت کنید.

ادامه مطلب

 

ویزای حمایت اسپانسر یا کارفرما

 
اقامت دائم استرالیا

من در حوزه ای تخصص دارم که نیاز به یک اسپانسر یا کارفرما برای کسب و کار خود دارم. شرایط ویزای استرالیا جهت جذب یک اسپانسر چگونه است ؟

شما یک شغل انتخاب می کنید که در آن تخصص دارید و البته این شغل باید در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد؛ سپس یک کارفرما یا اسپانسر که مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا باشد حمایت شما را به عهده می گیرد و شما توسط او اقامت استرالیا را دریافت می کنید. این نوع ویزا هم شامل 6 زیر گروه است برای اطلاع از شرایط ویزای استرالیا با حمایت کارفرما به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

ادامه مطلب

 

گرفتن ویزا از طریق همسر

 
معرفی شهرهای استرالیا معرفی شهر سیدنی

همسر بنده دارای اقامت کشور استرالیا است. ( بصورت دائم یا موقت ) من چطور می تونم از طریق ایشون ویزای استرالیا دریافت کنم؟

3 نوع ویزای همسر وجود دارد که یکی برای نامزدی است و دو نوع ویزای همسر که یکی موقت و دیگری دائم می باشد. اطلاعات کامل در مورد این ویزا در صفحه ویزای همسر آمده است.

ویزای همسر مجوز اقامت استرالیا برای شما را فرهم می کند در صورتی که همسر شما دارای شرایط زیر باشد:

  • یک شهروند استرالیایی باشد.
  • شخصی که دارای اقامت دائم استرالیا می باشد.
  • شهروند واجد شرایط نیوزلندی

ادامه مطلب