سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخذ اقامت استرالیا

 

قصد گرفتن ویزای استرالیا را دارید؟؟ با ما همراه باشید:

گرفتن ویزای استرالیا برای کسب اقامت دائم یا موقت در این کشور دارای شرایط خاصی برای متقاضیان است. ابتدا بستگی دارد که شما هدفتان برای سفر به این کشور چیست!؟ و آیا می خواهید تنها برای گردشگری و تفریح به این کشور سفر کنید یا می خواهید اقامت دائم استرالیا داشته باشید و در آن مانگار شوید!

کشور استرالیا ششمین کشور بزرگ دنیاست و از نظر گردشگری و توریستی دو شهر مهم آن سیدنی و ملبورن است؛ درصد بسیار بالایی از افراد این کشور را مردم خارجی تشکیل داده اند و این نشان دهنده ی محبوبیت استرالیا از نظر جذب توریست و سرمایه گذار در میان مردم است.

مهاجرت به استرالیا

بر اساس واحد اطلاعات اکونومیست، ملبورن در ایالت ویکتوریا برای پنجمین سال متوالی عنوان بهترین شهر دنیا را برای زندگی از آن خود کرده است. این رتبه  بر پایه معیارهایی چون امکانات رفاهی، خدمات درمانی و شهری در نظر گرفته شده است.

 

گرفتن ویزای استرالیا

شما از 8 طریق می توانید اقدام به گرفتن ویزای استرالیا کنید که بسته به شرایط و اهداف شما یکی از این 8 راه انتخاب می کنید و شروع به انجام اقدامات لازم برای به وجود آوردن شرایط مورد نیاز می کنید.

همانطور که در صفحات دیگر سایت دیده ایداین 8 نوع ویزا شامل :

ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری ، جمایت کارفرما ، ویزای مهارت شغلی ( ویزا کار ) ، فرزندان ، همسر ، والدین و در آخر توریستی است. در این مقاله به بررسی 6 مورد از ویزا های پر طرفدار این کشور می پردازیم.

 

گرفتن ویزای تحصیلی

با اخذ این ویزا شما مجاز به تحصیل در این کشور به همراه خانواده خود خواهید بود بعلاوه می توانید در دوران تحصیل بصورت پارت تایم و در زمان تعطیلات بصورت فول تایم مشغول به کار شوید.

افراد خانواده شما شما هم می توانند بصورت تمام وقت همراه با شما مشغول کار در این کشور شوند و در رفت آمد به کشور هم هیچ محدودیتی شامل  حال شما نخواهد شد. برای گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا و مطالعه شرایط انواع آن از صفحه ویزای تحصیلی دیدن کنید.

ویزای مطالعاتی تحقیقاتی کارشناسی ارشد استرالیا
 
ویزای سرمایه گذاری استرالیا

گرفتن ویزای سرمایه گذاری استرالیا

کسانی که قصدشان از مهاجرت به استرالیا تجارت و بیزینس است، کشور بسیار خوبی را برای راه اندازی یک کسب کار پر سود انتخاب کرده اند. اقتصاد کشور استرالیا دارای یک ثبات و پایداری قابل توجه بوده که سرمایه گذاری در این کشور را بسیار کم ریسک تر می کند.

همچنین بازار رقابتی نسبتا کم این کشور راه شما را برای موفقیت ، طبیعتا آسان تر خواهد کرد. برای اطلاع از انواع و شرایط گرفتن ویزای استرالیا  (سرمایه گذاری ) از صفحه سرمایه گذاری دیدن کنید.

 

چگونه ویزای حمایت اسپانسر بگیرم؟

یکی دیگر از راه های کسب اقامت استرالیا ، اخذ ویزای کارفرماست. اگر یک اسپانسر یا سرمایه گذار روی حرفه شما سرمایه گذاری کند یا اسپانسر شما شده و شما را استخدام کند، می توانید اقدام به گرفتن ویزای استرالیا از طریق اسپانسر کنید.

البته این ویزا هم از شرایط خاصی برخودار است که باید شغلی که شما در آن مهارت دارید در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد و کارفرمای شما هم مورد تایید اداره مهاجرت به استرالیا باشد.

حال اگر شما هم در شغلی مهارت خاص دارید و نیاز به پیدا کردن یک کارفرما و اسپانسر در این کشور دارید میتوانید با انجام اقدامات مورد نیاز به گرفتن این نوع ویزا هم اقدام کنید.

این ویزا بصورت موقت بوده و در شرایطی هم تبدیل به اقامت دائمی می شود. برای اطلاع از شرایط دقیق این ویزا هم به صفحه ویزا حمایت کارفرما مراجعه کنید.

اقامت دائم استرالیا
 
ویزا کار استرالیا

گرفتن ویزای استرالیا با مهارت شغلی

کشور استرالیا به علت عدم وجود نیروی کار متخصص به تعداد کافی پزیرای افراد دارای مهارت به کشور خود است. ویزا کار استرالیا یکی از پر طرفدار ترین انواع ویزا در این کشور است.

برای کسب اقامت استرالیا از طریق مهارت شغلی فرمی تعبیه شده که با پر کردن آن امتیازی به شما داده می شود. اگر امتیاز شما بالای 60باشد می توانید به گرفتن ویزا استرالیا اقدام کنید.

برای مشخص کردن امتیاز خود به فرم ارزیابی کار مراجعه کنید و توضیحات مربوط به انواع ویزا را دراقامت استرالیا از طریق مهارت شغلی دنبال کنید.

 

ویزای توریستی و گردشگری

با گرفتن ویزای گردشگری استرالیا می توانید برای 3 ماه بطور موقت در استرالیا حضور داشته باشید و به تفریح و دیدن آشنایان ، گردش و … بپردازید. اگر قصدتان اقامت دائم در این کشور باشد، ویزای توریستی به کار شما نمی آید. انواع این ویزا عبارتند از:

  1. ویزای گردشگری ( توریستی ) 2. ویزای بازنشستگی 3. برنامه های ویژه 4. ویزای تاییده الکترونیکی 5. ویزای سرمایه گذاری در بازنشستگی 6. ویزای توریستی آنلاین

گرفتن ویزای استرالیا برای گردشگری جهت مشاده جزئیات به صفحه ویزای توریستی مراجعه کنید.

ویزای توریستی آنلاین آنلاین (زیر گروه 651)
 
ویزا اقامت والدین استرالیا

ویزای اقامت والدین

گرفتن ویزای استرالیا برای والدین هم یکی از راه های اخذ اقامت برای خانواده شماست. این ویزا هم 3 بخش دارد که هر پلن بسته به موقعیت و وضعیت شما انتخاب می شود. ویزای والدین برای کسانی است که فرزندشان اقامت دائم این کشور را دارد و به واسته آن ها مجوز زندگی در استرالیا به والدین داده می شود و این ویزا 13 ماهه 2 ساله و … دارد که برای اطلاع از جزئیات آن به صفحه اقامت والدین در استرالیا مراجعه کنید.

 

ویزا های دیگر

این 6 نوع از ویزا را که معرفی نمودیم پرطرفدار ترین انواع ویزا های کشور استرالیا بودند. امیدواریم توانسته باشیم شما را تا حدودی در گرفتن ویزای استرالیا با روش ها آشنا کنیم. البته برای گرفتن ویزای استرالیا می توانید به انواع دیگر آن هم اشاره کنید که در صفحات مربوطه بطور کامل شرح داده شده است.